26

Re: Spolecne otazky pro kandidaty

Michael Šebek (sebekm1) napsal:
Petr Habala (habala) napsal:
Michael Šebek (sebekm1) napsal:

Zapomněli jste na tuto moji otázku?

Aha, ja myslel, ze to byl vtip. Preci jenom vidim rozdil mezi vedoucim katedry a radovym akademickym pracovnikem. OK, zaradim, prestoze si osobne myslim, ze je to jedna z tech "zbytecnych otazek v kriminalistice" (na kterou je odpoved predem znama).

Ano, mezi asistentem, docentem, profesorem, vedoucím oddělení, vedoucím katedry, proděkanem, děkanem, senátorem, ... jsou jistě rozdíly. Ale proč se z tohoto spektra zajímat zrovna a jen o vedoucího katedry? (Tedy pokud nejste náhodou doc. Kyncl, ten své nenávistné důvody vždycky má).

Moje otázka je samostatně zbytečná, uznávám. Ale jako doplněk otázky doc. Kyncla je svou obecností důležitá, neboť ukazuje na nesmyslnost jeho otázky osobně zaměřené. Opravdu bych rád viděl kandidáta, který by nahlas řekl, že pro vztah FEL-CIIRC mají platit jiná pravidla než pro FEL-FIT a FEL-cokoli?

Tedy: Pokud tam necháte otázku doc. Kyncla, nechte prosím hned u ní i tu mou. Aby bylo vidět, jak hloupé obě jsou. Pokud vymažete obě najednou, budu jen rád smile.

Prof. Šebek opět ví vše nejlépe, i že moje otázka je nesmyslná a osobně zaměřená. I kdyby, co je mu do toho?
Kdo ho udělal arbitrem smysluplnosti a neosobnosti otázek? Ale samosebou, psát může co chce.

Možná by bylo nejlepší svěřit redakci otázek jemu.

Z mého pohledu jde o zájmy a z pohledu zájmů moje otázka smysl má. Na FEL neproběhly boje o to, kdo má patent na slovo "budova", o "informatiku" se vedou spory stále. Proto moje otázka vypadá, jak vypadá.

27

Re: Spolecne otazky pro kandidaty

Jan Kyncl (kyncl) napsal:
Michael Šebek (sebekm1) napsal:
Petr Habala (habala) napsal:

Aha, ja myslel, ze to byl vtip. Preci jenom vidim rozdil mezi vedoucim katedry a radovym akademickym pracovnikem. OK, zaradim, prestoze si osobne myslim, ze je to jedna z tech "zbytecnych otazek v kriminalistice" (na kterou je odpoved predem znama).

Ano, mezi asistentem, docentem, profesorem, vedoucím oddělení, vedoucím katedry, proděkanem, děkanem, senátorem, ... jsou jistě rozdíly. Ale proč se z tohoto spektra zajímat zrovna a jen o vedoucího katedry? (Tedy pokud nejste náhodou doc. Kyncl, ten své nenávistné důvody vždycky má).

Moje otázka je samostatně zbytečná, uznávám. Ale jako doplněk otázky doc. Kyncla je svou obecností důležitá, neboť ukazuje na nesmyslnost jeho otázky osobně zaměřené. Opravdu bych rád viděl kandidáta, který by nahlas řekl, že pro vztah FEL-CIIRC mají platit jiná pravidla než pro FEL-FIT a FEL-cokoli?

Tedy: Pokud tam necháte otázku doc. Kyncla, nechte prosím hned u ní i tu mou. Aby bylo vidět, jak hloupé obě jsou. Pokud vymažete obě najednou, budu jen rád smile.

Prof. Šebek opět ví vše nejlépe, i že moje otázka je nesmyslná a osobně zaměřená. I kdyby, co je mu do toho?
.

OK, ale v tom případě trvám na zařazení i své otázky, a prosím aby byla zařazena hned za tu doc. Kyncla. Ostatně, co je mu do toho?

Újma totiž vznikla mě, ne Kynclovi. Moje otázka byl vyřazena, jeho ne. wink

Naposledy upravil: sebekm1 (02.03.2016 14:36:55)

28

Re: Spolecne otazky pro kandidaty

Jiří Zemánek (zemanji7) napsal:

Tak já vykopávám:

FEL i ČVUT: Budete aktivně (nad rámec povinností daných VJ řádem) přispívat k tomu, aby byla AO pravidelně informována o tom, co se v senátu děje? Pokud ano, tak jak?


Stále jsem členem studentských spolků, přes které je možné poskytnout informace širšímu okruhu. Touto cestou chci poskytovat informace.

29

Re: Spolecne otazky pro kandidaty

Petr Habala (habala) napsal:

Máte nějaké konkrétnější téma, kterému byste se chtěl(a) věnovat, či dokonce konkrétní cíl, kterého byste rádi dosáhli? Pokud ano, jakým způsobem?

Již jednou jsem komunikoval s PR ČVUT na téma popularizace technických oborů. Mou představou bylo zajistit krátký spot z prostředí partnerských firem ukazující krásy techniky, který by byl vysílán na základních a středních školách na informačních obrazovkách.

30

Re: Spolecne otazky pro kandidaty

Michael Šebek (sebekm1) napsal:

Vyjádřete velmi stručně a jasně – nejlépe jednou větou – svou vizi fakulty (případně školy).
Vyhněte se přitom nesmyslným a nic neříkajícím formulacím ve stylu Chytré Horákyně, např. že fakulta má být výzkumně-nevýzkumná, výběrově-nevýběrová, náročně-nenáročná, velko-malá apod.

ČVUT, čtyři písmena, která vyvolávají mezi lidmi respekt, chci, aby to tak bylo i nadále.