1

Téma: Prospěchové stipendium se neuděluje v prodloužené době studia ?

Stipendijni rad CVUT, clanek 3, bod 2 b)  napsal:

Prospěchové stipendium může být přiznáno pouze studentovi, který v semestru nebo akademickém roce, ve kterém mu vznikne nárok na prospěchové stipendium studuje ve standardní době studia, nebo studuje ve standardní době studia prodloužené nejvýše o jeden rok, pokud studoval nejméně jeden semestr na zahraniční vysoké škole v rámci programů spoluorganizovaných ČVUT a o stipendium písemně požádá.

Má situace je následující:
Jsem v semestru, ve kterém mi vznikne nárok na prospěchové stipendium (za zimní semestr) a studuji ve standardní době studia prodloužené nejvýše o jeden rok a studoval jsem nejméně jeden semestr na zahraniční vysoké škole v rámci programů spoluorganizovaných ČVUT.

Chtěl jsem si tedy podat písemnou žádost o stipendium. Šel jsem na studijní a zeptal jsem se své studijní referentky, kde bych mohl najít formulář na takovouto žádost (na webu fakulty nic takového není). K mé nelibosti mi bylo sděleno, že na PS nemám nárok - že se PS v prodloužené době studia neuděluje.

Chtěl bych se tedy obrátit jednak na studenty, kteří s tímto mohli mít nějakou zkušenost. Spletla se má referentka nebo se již podle školního řádu nejede nebo mi z té formulace ve školním řádě něco uniklo?

Pokud někdo někdy takto žádal, mohl by sem postnout nějaké reakce ?

Také by mě zajímala reakce nějaké kompetentní osoby. Třeba senátorů ?

Naposledy upravil: spidljan (20.02.2010 17:25:23)

2

Re: Prospěchové stipendium se neuděluje v prodloužené době studia ?

Lenka Mudrová (mudrole1) napsal:

...někdo při psaní stipendijního řádu zapomněl na výjezdy studentů do zahraničí.

Nauč se číst, viz Stipendijní řád ČVUT a výňatek hned v prvním příspěvku.