1

Téma: Bubenečská kolej

Zdravím,

bydlí nebo bydlel někdo na Bubenečské koleji ČVUT? Jaké to tam je? Museli jste dokládat potvrzení o studiu při přebírání pokoje, i když jste byli/jste studentem prezenčního studia?


Děkuji za odpověď

2

Re: Bubenečská kolej

Taktez zdravim, dnes jiz jako absolvent FEL.

Mel jsem bohuzel tu "cest" prvni rok svych studii na Bubenci bydlet a musim rici, ze to je nejhorsi muj zazitek nejen na FEL, ale v celem mem zivote - pominu to, ze na pokoji nebyla lednicka, tu jsme nakonec dokazali zajistit. Hlavni problem jsou socialni zarizeni, z 6 sprch na patre pro cca odhaduji 70 lidi byly pouzitelne tak 2, pricemz clovek musel zit s tim, ze vse bylo obrostle plisni a obcas na cloveka i neco spadlo, to same toalety, ktere by se hodily vyborne do historickych filmu ze zacatku 20. stoleti a ne stoleti 21, naprosto odporne, nefungujici, nehygienicke. K tomu pridam netesnici okna, skrze ktere prselo, pripadne i snezilo, topeni, ktere vlastne netopilo, pokoje, kde se mackaji 3 lide, neustaly neporadek na chodbach, koureni na chodbach atd.

Nepovazuji se za cloveka s prehnanymi naroky, ale preci jen fungujici a hygienicke WC a sprchy jsem cekal, bohuzel ani to nebylo (byl jsem tam pred 4 lety, kdo vi, treba se stal zazrak a uz neco funguje).

Skutecne NEDOPORUCUJI nikomu Bubenecskou kolej, tak, jak si ji pamatuji ja, je dobra tam ke zbourani a k vystaveni od zakladu znovu!

3

Re: Bubenečská kolej

A v jakém roce jsi bydlel na Bubenči? Protože prý kolej procházela kolem roku 2010 rekonstrukcí(a rekonstruovali se hlavně chodby, kuchyně, wc a sprchy) a už to tam PRÝ není tak hrozný.

4

Re: Bubenečská kolej

Ja jsem tam bydlel v roce 2008, o rekonstrukci se mluvilo, jenze radna rekonstrukce byla tehdy vycislena na 100mio Kc a CVUT takove prostredky nemel, pokud doslo k nejake rekonstrukci, tak zrejme jen castecne, aby mohla kolej vubec fungovat. Doporucuji se tam zajet podivat, pokud te pusti dovnitr, tak behem 5min zjistis, jak na tom ta kolej je. Pripadne pomaha se podivat na ceny za kolej, protoze zrovna u Bubence platilo, ze cenova hladina odpovidala (ne)kvalite, byla to spolu se Strahovem nejlevnejsi kolej a tomu odpovidalo vybaveni i obyvatelstvo koleje...