1

Téma: Detailní shrnutí mých 2 let na FELu

Zdravím všechny FELáky i ex-FELáky!

Plánoval jsem už dlouho, že sem napíšu a shrnu svoje dojmy ze studia na FELu, postupně jsem přidával další poznatky, až z toho vzniklo docela rozsáhlé pojednání. Ale chtěl jsem počkat až po úspěšných státnicích, aby mne nikdo nemohl nařknout, že jsem zhrzený vyhozený student, nebo naopak někomu lezu do zadní části těla. Takže teď, kdy už de iure nemám s FELem a ČVUT nic společného, mohu snad psát otevřeně a nebudit ve vás podezření, že za tím jsou nějaké mé osobní zájmy.

Nejdřív něco velice krátce o mně, co je relevantní k názorům, které tu budu prezentovat - státnicoval jsem teď v červnu, studoval jsem magisterský obor elektroenergetika, ze studia jsem měl vážený průměr 1,79 a ze státnic A,A. Bakalářské studium jsem absolvoval s vyznamenáním na Katedře jaderných reaktorů FJFI ČVUT.

Dumal jsem nad tím, jak svoje postřehy formátovat, a rozhodl jsem se takto - tři hlavní témata: A - věci, co se mi líbily a co mi přijdou pozitivní, B - postřehy, u kterých přesně nevím, kam je zařadit ale přijdou mi důležité, a konečně C - věci, co se mi jednoznačně nelíbily a považuju je za negativní. Pokud někdo bude chtít reagovat, bylo by fajn, kdyby připsal na co konkrétně reaguje, třeba A-3. Předem chci říct, že budu konkrétní a adresný, a že většina prezentovaných témat jsou moje osobní postřehy a názory, které třeba nemusí mít s objektivním relativitou moc společného. Nicméně, budu se snažit každý svůj názor podpořit fakty. Je to pekelně dlouhé, ale protože mi ta témata přjdou citlivá, nechci se omezit pouze na heslovité výkřiky.
    Pokud by taky někomu přišlo, že chvála je krátká, zatímco stížnosti dlouhé, tak tomu asi tak je, přecijen z chvály rozepisované na mnoho stran si nic krom dobrého pocitu neodnesete. Celkově však hodnotím svoje studium na FELu silně kladně.

A

1.