1

Téma: FEL, FIT, DoD a tak obecně

Dobrý den,
momentálně jsem student 3. ročníku všeobecného gymnázia. Společně s kamarádem jsme se rozhodli, že bychom si možnou budoucí školu omrkli už teď, v období relativního klidu. Na rozhodování tak bude spousta času a hlavně budeme ještě mít možnost se „na poslední chvíli“ trochu profilovat pro potřeby budoucí školy. Tak se stalo, že jsme navštívili Dny otevřených dveří fakult FEL a FIT.

Nejdřív bych Vám rád poděkoval, že takové akce pořádáte. Nejenom, že jsme si místo školy mohli udělat příjemný výlet do hlavního města, ale také nám to otevřelo oči. Alespoň, pokud mohu mluvit za mne. O tom, jak široké má informatika, potažmo elektronika uplatnění jsem měl určité představy, ale až DoD mi ukázaly, že jsou ještě větší a hlavně zajímavější.

První jsme navštívili FEL. Netušili jsme, co máme očekávat, ale o to více jsme byli mile překvapeni. Prezentace byla úchvatná, co dvě věty přednášejícího jsme se na sebe dívali s úžasem. Moje představa nudného, zato těžšího, pokračování střední školy byla rázem ta tam. Vše navíc, abych tak řekl, „dodělala“ samotná prohlídka budovy. Nebylo stanoviště, u kterého bych mohl říct, že bych si to nechtěl někdy v budoucnu alespoň zkusit. O to větší muka byla představa, že bych si snad mezi tím musel vybrat jen jednu věc. Ještě jednou bych rád poděkoval vše, kteří se podíleli na přípravě DoD FEL. Mám z toho spoustu krásných zážitků.