1

Téma: katedra jazyků a B0B04B2Z

Dobrý den,

co mě trápí a pálí je katedra jazyků a například předmět B0B04B2Z. Proč vůbec něco takového existuje? Pro studenty je to jen na obtíž. Pokud si chtějí ověřit znalosti, mohou využít nabídky přípravných kurzů a nemusí se kvůli tomu povinně všem vnutit B0B04B2Z.

Edit1: chybně jsem vložil kód předmětu, měl jsem na mysli B0B04B1K - klasifikovaný zápočet

Naposledy upravil: poliape2 (27.06.2016 20:42:20)

2

Re: katedra jazyků a B0B04B2Z

Dobrý den,
nejde o ověřování znalostí studentem, ale školou - zmiňovaný předmět je povinná zkouška z angličtiny daná akreditacemi studijních oborů a záměrem vedení FEL, aby studenti získali (nebo certifikátem prokázali) znalosti tohoto jazyka na určité úrovni. Není to tedy "výmysl" katedry jazyků, ale normální povinný předmět - pokud ho jeden student považuje za zbytečný, je mi líto... Máte možnost získat mezinárodní certifikát úrovně B2 a tento předmět Vám bude uznán - bohužel jedna návštěva Vámi neoblíbené katedry jazyků Vás v tomto případě stejně nemine, bude to ale jen administrativní záležitost.

Dana Saláková

3

Re: katedra jazyků a B0B04B2Z

Učitelé odborných předmětů si prostě přejí, aby studenti uměli anglicky -  nejlépe ze střední školy - jak to bývá v jiných evropských zemích. Možná by bylo lepší zařadit test angličtiny do přijímaček.

Katedra jazyků za nic nemůže, naopak se snaží nabízet studentům kurzy AJ různé úrovně - a to ZDARMA! Kde jinde to máte?

Naposledy upravil: sebekm1 (27.06.2016 12:50:15)

4

Re: katedra jazyků a B0B04B2Z

Moc se omlouvám, popletl sem si při copy paste kódy předmětů. Moje rozhořčení se týká B0B04B1K ne samotné zkoušky z angličtiny.

5

Re: katedra jazyků a B0B04B2Z

Odpověď je stejná, jde o mezistupeň testování znalostí ŠKOLOU, nikoliv studentem. Pokud jsou vaše znalosti AJ výborné (více než 80% u vstupního rozřazovacího testu), je Vám tento předmět uznán automaticky, u slabších studentů slouží jako kontrola, zda má l vůbec smysl, aby student šel ke zkoušce.
Zaveden byl na popud vedení fakulty, aby studenti, kteří o svých znalostech mají nepřiměřeně vysoké mínění, nebyli např. týden před státnicemi zaskočeni tím, že nezvládli zkoušku z angličtiny a budou muset prodlužovat/opakovat.

Dana Saláková